KONTAKT

Štěpán Hubík
28. října 447
28601 Čáslav
tel: +420 775 950 945
napište nám

ZBOŽÍ V AKCI

Cena pro Vás 690 Kč
skladem
Cena pro Vás 190 Kč
skladem
Cena pro Vás 1 190 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Cena pro Vás 690 Kč
skladem
Cena pro Vás 2 490 Kč
skladem

 

 

 

 


""


OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Základní informace

Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.interierovetextilie.cz, jehož provozovatelem je Štěpán Hubík (dále prodávající), 28. října 447/22, 28601 Čáslav - Nové Město, IČ 76544231. Fyzická osoba vedená Živnostenským úřadem Čáslav.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (dále kupující).

Zákazník provedením závazné objednávky potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s Obchodními podmínkami pro dodání textilií, textilních předmětů a nabízených produktů tak, jak je určil prodávající.

 

2. Informace o zboží a zákonná odpovědnost prodávajícího

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím na www.interierovetextilie.cz jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny uváděné na internetových stránkách jsou uváděny včetně všech daní (DPH) či jiných poplatků, kromě poplatků za doručení zboží či jiných služeb spojených s přepravou. Ceny za přepravu jsou uvedené v objednávkovém formuláři před závazným uskutečněním objednávky zboží. V případě dalších neuvedených poplatků je povinen prodejce před uzavřením a potvrzením objednávky seznámit kupujícího s konečnou cenou.

Za nedostatky u převzatého zboží, které neodpovídají vyobrazení či popisu při objednání zboží nese odpovědnost prodávající.

Kupující může uplatnit nejpozději do 2 let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo žádat přiměřenou slevu z kupní ceny výrobku. Nelze uplatňovat vrácení peněz na vady, které vzniknou běžným opotřebením, nebo takové, které sami způsobíte nesprávným použitím. Dále nelze uplatňovat reklamaci na vadu, o které jste věděli před koupí nebo jste dostali předem na vadu slevu. Prodávající neodpovídá za vadu, která vyplývá z povahy věci. Pokud se jedná o vadu, kterou lze jednoduchým způsobem odstranit nemá kupující právo na odstoupení od smlouvy či výměnu nárok.

 

3. Objednávka zboží

Objednávka uskutečněná prostřednictvím objednávkového systému internetového obchodu www.interierovetextilie.cz je závazná a má povahu nábrhu na uzavření smlouvy.

Objednání zboží, tj. odeslání návrhu smlouvy se děje tak, že kupující potvrdí obsah nákupního košíku, tj. projeví vůli uzavřít smlouvu na koupi zboží ve struktuře a specifikaci shodné s nákupním košíkem, zejména pak takto odsouhlasí specifikaci zboží, jeho cenu a počet kusů, dále pak formu úhrady a způsob dopravy na místo dodání. Takto učiněná objednávka je projevem jeho svobodné vůle.

Odesláním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a že s nimi souhlasí. Každá přijatá objednávka je závazná a stává se kupní smlouvou. Za přijatou objednávku se považuje objednávka potvrzená i ze strany prodávajícího a to potvrzujícím emailem.

Objednávku zboží lze provést též telefonicky.

K uzavření smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím dochází okamžikem předání objednaného zboží kupujícímu.

 

4. Zrušení objednávky a odstoupení od kupní smlouvy

Zrušení objednávky ze strany kupujícího je možné bezplatně zrušit kdykoliv před doručením objednávky. A to e-mailem na adresu: info@interierovetextilie.cz, nebo denně od 8:00 - 22:00 hod. telefonicky na 775 950 945. SMS zprávy nejsou akceptovány. Pokud zákazník již poukázal finanční obnos na účet prodávajícího, je prodávající povinen tuto částku vrátit v nejkratší možné době,  nejpozději však do 14 dnů.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo část objednávky v několika případech:

a) pokud nastane vyprodání  zboží v době mezi aktualizacemi skladových zásob

b) pokud dojde k výrazné změně cen u dodavatele zboží a zákazník změnu ceny neakceptuje.

c) pokud dojde k zjevné chybě v ceně zboží

d) pokud dojde ze strany zákazníka k chybně nebo nepravdivě vyplněným kontaktním údajům

V případě, že tato situace nastane, je prodávající povinen kontaktovat kupujícího za účely dohody o dalším postupu. Ve výjimečných případech může prodejce požadovat po kupujícím souhlas s tím, že objednávka je závazná a není možné pozdější zrušení.

Kupující má zákonnou možnost odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí udávat důvod odstoupení od smlouvy. Rozhodující termín 14 denní lhůty pro odstoupení od smlouvy je datum odeslání či osobního předání na pobočce eshopu, nebo některé z prodejen.  Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Kupující má nárok na vrácení peněz v celé výši ceny výrobku, včetně nákladů na  dopravu. Náklady na dopravu při zaslání zpět na adresu eshopu, nebo předání vraceného zboží v místě provozu firmy Štěpán Hubík hradí prodejce.

Vracené zboží (ne na dobírku!) zašlete na adresu: Štěpán Hubík, 28. října 447/22, 28601 Čáslav - Nové Město. Žádám Vás o dodání zboží včetně obalu, jak bylo převzato od prodávajícího a schopné dalšího prodeje! Nezapomeňte přiložit fakturu či doklad o prodeji. Peníze Vám budou vráceny převodem na účet, pokud nemáte bankovní účet, tak složenkou (Česká pošta).

Vrácení nebo výměnu zboží je možné uskutečnit i osobně v místě podnikání. Pokud byste se rozhodli pro tuto variantu, doneste, prosím, zboží  v původním obalu se všemi potřebnými dokumenty. Peníze Vám budou vráceny na místě nebo nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží dle zákonné lhůty. V případě dotazů se, prosím, obraťte na pana Štěpána Hubíka, tel. 775 950 945 nebo emailem: info@interierovetextilie.cz

Právo na odstoupení od kupní smlouvy nelze uplatnit v tomto případě:

-  již použité zboží ( například již rozstřižená textilie nebo upravená textilie např. na závěsy apodob. )

 

 

5. Dodací termíny

Dodací lhůta je obvykle 2 – 7 pracovních dnů v závislosti na dostupnosti zboží. Pakliže je objednané zobží skladem, expeduje se zásilka během 24 hodin.

Pokud nebude prodávající z nějakých důvodů schopen tuto lhůtu dodržet ( doba dovolené, nemoc ), bude zákazníka v maximálně možném předstihu o této skutečnosti informován.

Počátek dodací lhůty se počítá při platbě na dobírku okamžitě po uskutečnění objednávky. Při platbě převodem se jako počátek dodací lhůty počítá přijetí platby ze strany prodávajícího. Při platbě via platební systém Paypal okamžitě po provedení platby v platebním rozhraní.

 

6. Platební a dodací podmínky

Doprava a balné činí 120,-Kč při platbě předem na účet a 150,-Kč při platbě dobírkou. Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty a.s.

Platba může být provedena na dobírku, platbou předem na bankovní účet.

Zboží lze převzít též osobně v sídle firmy dle předchozí dohody s prodávajícím.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

S každou zásilkou obdrží zákazník fakturu - doklad o koupi.

 

7. Platební a dodací podmínky na Slovensko

Poštovné a balné se stanoví dle platného aktuálního ceníku přepravy balíků a zásilek společností Česká pošta a.s.

Zboží bude zasláno prostřednictvím firmy Česká pošta a.s.. S každou zásilkou zákazník obdrží fakturu - doklad o koupi.

Zboží bude zasláno na základě připsání platby na účet nebo odesláno dobírkou.

 

8. Reklamační podmínky

Při vyřizování reklamací se prodávající řídí zákonem platným v České republice. Na případné reklamace se vztahují právní předpisy České republiky, zejména Občanský zákoník, ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů a zákon č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.

Zákazník má právo od dopravce (Česká pošta) nepřevzít zásilku, pokud je poškozený transportní obal. V případě převzetí takové zásilky je nutné s dopravcem sepsat protokol o poškození zásilky.Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.

Reklamované zboží zašlete na adresu: Štěpán Hubík, 28. října 447/22, 28601 Čáslav - Nové Město. Ke zboží doporučuji přiložit listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy např. fakturu. Dále je nutné přiložit stručný popis reklamované vady na výrobku, případně označit.

Zákazníkovi doporučuji předložit reklamované zboží čisté, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o přijetí a rozhodnutí  reklamace nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace emailem. Na odstranění vady má prodávající 30 dní. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Záruční doba je 2 roky, pokud není u popisu zboží uvedeno jinak.

 

9. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovány a uchovány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č.101/200 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje změnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující souhlasí se zasíláním informací  souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na  elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních  sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to via email na: info@interierovetextilie.cz,  bez vzniku jakýkoliv nákladů na straně kupujícího.

 

10. Řešení sporů

Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č.634/1992 Sb., o ochranně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.

 

V případě jakéhokoliv dotazu k obsahu Obchodních podmínek kontaktujte pana Štěpána Hubíka a to via email: info@interierovetextilie.cz nebo telefonicky na 775 950 945

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.ledna 2017